Česta pitanja

  • Upoznajte se s Pickboxom

    • Što je Pickbox?

      Pickbox je internet televizija koju možete gledati neograničeno bilo gdje i bilo kada. Pickbox možete gledati na Samsung ili LG Smart TV-u, računalu, tabletu ili pametnom telefonu. Pickbox trenutačno ima nekoliko tisuća sati serija, filmova i crtića, a sav je sadržaj preveden (s podnaslovima) ili sinkroniziran na 4 jezika - hrvatski, srpski, slovenski i makedonski.

    • Kako mogu vidjeti sadržaj koji nudite na Pickboxu?

      Popis nekoliko tisuća sati serija, filmova i crtića koje vam Pickbox nudi možete vidjeti ovdje. Za detaljnije informacije o svim sadržajima koje možete vidjeti na popisu, potrebna je registracija.

    • Kako se mogu registrirati na Pickbox?

      Registrirati se možete preko Pickbox aplikacije na Samsung i LG Smart TV-u, tabletu i pametnom telefonu ili putem računala na stranici www.pickbox.tv. Nakon registracije dobivate uvid u opise sadržaja koje Pickbox nudi i mogućnost gledanja najava za iste. Kako biste mogli uživati u gledanju svega što Pickbox nudi, potrebno je aktivirati svoj korisnički račun. Pickbox jedva čeka da se registrirate i postanete najbolji prijatelji.

    • Koji su podaci potrebni za registraciju?

      Kako biste se registrirali potrebno je unijeti vašu aktivnu e-mail adresu, lozinku, ime i prezime, godinu rođenja, izabrati zemlju u kojoj se nalazite te potvrditi da niste robot jer se Pickbox ipak više voli družiti sa živim bićima.

    • Što mi je sve potrebno za gledanje Pickboxa?

      Pickbox je vrlo skroman i od tebe traži da imaš samo uređaj na kojem ćeš ga gledati te internetsku vezu minimalne brzine od 2 Mbps.

    • Na kojim sve uređajima mogu gledati Pickbox?

      Pickbox vas čeka na Samsung (bez Tizen OS-a) i LG Smart TV-ima, računalu (preporučujemo Chrome) te iOS i Android tabletima i pametnim telefonima.

      Isto tako, Pickbox sadržaje možete gledati na Telemachu ili m:tel-u, a možete ga na m:telu aktivirati ovdje, na Telemachu ovdje.

    • Kolika je mjesečna naknada za neograničeno gledanje Pickboxa?

      Prava sitnica. Tisuće sati serija i filmova mogu ti biti dostupni za samo 8,8KM na mjesec. Naravno, pretplatu možeš uzeti i na duže razdoblje pri čemu te Pickbox nagrađuje. Za odabir POPULARNOG paketa, u trajanju od šest mjeseci, štediš 3,85KM. Ako se odlučiš za NAJBOLJI paket, u trajanju od godine dana, štediš čak 17,6KM i poklanjamo ti mogućnost istovremenog gledanja na trećem uređaju.
      pickbox paketi_bih

    • Moram li potpisati ugovornu obvezu s Pickboxom?

      Nipošto. S Pickboxom možete raskrstiti kad god poželite te se ne obvezujete na duži vremenski period. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će zasigurno biti tužan, no valjda će s vremenom preboljeti rastanak.

    • Kako mogu aktivirati svoj Pickbox?

      Pickbox je moguće aktivirati na nekoliko načina. Uplatom preko kreditne ili debitne kartice i uplatom preko PayPala. Više detalja o načinima aktivacije možete saznati u kategoriji Aktivacija. Požurite, Pickbox je već malo nervozan jer ne može započeti filmske maratone bez vas!

      *Aktivacijom Pickboxa imate mogućnost gledanja sadržaja na dva ili tri uređaja istovremeno

    • U kojim sve zemljama mogu gledati Pickbox?

      Pickbox je osim u Bosni i Hercegovini dostupan u još pet zemalja, a to su Hrvatska, Srbija, Slovenija, Crna Gora i Makedonija. Znači, ako idete na odmor u jednu od navedenih zemlja, u njima možete neometano gledati sve Pickbox sadržaje s titlovima koje ste prethodno odabrali.

  • Uređaji

    • Na kojim sve uređajima mogu gledati Pickbox?

      Pickbox vas čeka na Samsung (bez Tizen OS-a) i LG Smart TV-ima, računalu (preporučujemo Chrome) te iOS i Android tabletima i pametnim telefonima.

      Isto tako, Pickbox sadržaje možete gledati na Telemachu ili m:tel-u, a možete ga na m:telu aktivirati ovdje, na Telemachu ovdje.

    • Na koliko uređaja mogu istovremeno gledati Pickbox?

      Ovisno o Pickbox paketu koji ste aktivirali, našu uslugu možete gledati na dva ili tri uređaja istovremeno.

    • Mogu li promijeniti uređaj na kojem gledam Pickbox?

      Naravno. Pickbox vam omogućava da svakih 30 dana možete promijeniti jedan uređaj na kojem ga gledate. Promjena uređaja se radi na način da u kategoriji Moj račun, potkategoriji Upravljanje uređajima odaberete uređaj kojeg želite ukloniti te potvrdite brisanje.

    • Gdje mogu preuzeti aplikaciju Pickbox?

      Ovisno o tome koristite li tablet ili pametni telefon (Android ili iOS), Samsung ili LG Smart TV, aplikaciju Pickbox možete skinuti u Google Playju, AppStoreu, Smart Hubu ili LG Storeu. Za gledanje Pickboxa na računalu nije potrebna aplikacija već prijava na www.pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na Samsung Smart TV-u?

      1. Uđite u Smart Hub
      2. U tražilicu upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrirajte se (ako već niste), prijavite i aktivirajte svoj Pickbox
      5. Uživajte s Pickboxom!

      Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na LG Smart TV-u?

      1. Uđite u LG Store
      2. U tražilicu upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrirajte se (ako već niste), prijavite i aktivirajte svoj Pickbox
      5. Uživajte s Pickboxom!

      Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na računalu?

      1. Idite na www.pickbox.tv (preporučujemo najnoviju verziju Chromea)
      2. Registrirajte se (ako već niste), prijavite i aktivirajte svoj Pickbox
      3. Uživajte s Pickboxom!

      Napomena: gledanje Pickboxa na računalu moguće je i u drugim internet preglednicima, ali Pickbox ne garantira potpuno kvalitetnu reprodukciju sadržaja jer ona ovisi i o samom internet pregledniku.

      Više saznajte u rubrici Tehnička pitanja.

    • Na kojim sve internet preglednicima (preko računala) mogu gledati Pickbox?

      Svakako preporučamo gledanje u zadnjoj verziji Google Chrome internet-pregledniku. S Pickboxom se možete družiti i preko ostalih preglednika: Internet Explorer 8+, Mozilla Firefox, Opera, Safari i Edge, ali Pickbox ne garantira potpuno protočnost reprodukcije sadržaja. browseri-HR-BIH-RS-CG Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na iPadu ili iPhoneu?

      1. Uđite u AppStore
      2. U tražilicu upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrirajte se (ako već niste) i prijavite*
      5. Prepustite se uživanju s Pickboxom!

      * - aktivacija računa je moguća putem računala i Samsung ili LG Smart TV-a.

      Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako gledati Pickbox na Android tabletu ili pametnom telefonu?

      1. Uđite u Google Play Store
      2. U tražilicu upišite Pickbox
      3. Instalirajte i otvorite aplikaciju
      4. Registrirajte se (ako već niste) i prijavite*
      5. Prepustite se uživanju s Pickboxom!

      * - aktivacija računa je moguća putem računala i Samsung ili LG Smart TV-a

      Za pomoć ili više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Mogu li gledati Pickbox na svom TV-u čak i ako nemam Samsung ili LG Smart TV?

      Naravno da možete, a sve što vam treba je HDMI kabel s kojim ćete spojiti vaše računalo i TV čime ćete napraviti mali „mostić“ preko kojeg će se vaš Pickbox preseliti s računala na TV.

    • Ako imam aktivan Pickbox na m:tel-u, mogu li ga gledati na još jednom uređaju?

      Nažalost, trenutačno to nije moguće, ali svakako ćemo vas obavijestiti kad isto postane moguće. Za više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

  • Aktivacija

    • Zašto se sadržaj na Pickboxu plaća?

      Pickbox je potpuno legalna usluga i poštuje zakone. Za svaki sadržaj koji vam nudi Pickbox zakupljuje licenciju od najvećih svjetskih produkcijskih kuća koja mu daje pravo na prikazivanje u određenom vremenskom razdoblju. Svi sadržaji na Pickboxu dostupni su cijelo vrijeme unutar perioda na koji je sadržaj zakupljen.

    • Koji Pickbox paketi postoje?

      Pickbox je vrlo fleksibilan i nudi vam tri paketa:

      • - OSNOVNI (1 mjesec) - OBNAVLJAJUĆA i JEDNOKRATNA kupnja

      • - POPULARNI (6 mjeseci, uštedi 3,8KM) - JEDNOKRATNA kupnja

      • - NAJBOLJI (12 mjeseci, uštedi 17,6KM, gledaj na 3 uređaja istovremeno) - JEDNOKRATNA kupnja

      pickbox paketi_bih

    • Koja je razlika između obnavljajuće i jednokratne kupnje kod OSNOVNOG paketa?

      Obnavljajuća kupnja je kupnja koja se nakon prve aktivacije, automatski produžuje svaki mjesec. Pickbox će se svaki mjesec ponovno aktivirati najviše 12 mjeseci. Obnavljajuću kupnju moguće je otkazati u bilo kojem trenutku trajanja pretplate jer Pickbox nema ugovornu obvezu. U tom će se slučaju pretplata otkazati po završetku aktivnog mjeseca.


      Obnavljajuća kupnja automatski se aktivira prilikom uplate za OSNOVNI Pickbox paket preko vaše kartice ili PayPala.



      Jednokratna kupnja je kupnja kojom aktivirate Pickbox na unaprijed odabrano razdoblje. Jednokratnu kupnju nije moguće otkazati tijekom trajanja pretplate, već ona traje do isteka usluge.


    • Koji su načini aktivacije?

      Pickbox je moguće aktivirati na vašem računalu: kartičnom uplatom ili uplatom preko PayPala.

    • Moram li potpisati ugovornu obvezu s Pickboxom?

      Nipošto. S Pickboxom možete raskrstiti kad god poželite te se ne obvezujete na duži vremenski period. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će zasigurno biti tužan, no valjda će s vremenom preboljeti rastanak.

    • Kako platiti karticom?

      Karticom nije moguće aktivirati jednokratnu kupnju za mjesec dana, već samo obnavljajuću, no i obnavljajuću kupnju možete otkazati kad god to želite. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će zasigurno biti tužan, no valjda će s vremenom preboljeti rastanak. Jednokratna kupnja Pickbox paketa moguća je za veće pakete, točnije za pakete od 6 i 12 mjeseci.


      Procedura za plaćanje karticom:
        - Na računalu odaberite polje Moj račun > Aktivacija
        - Odaberite Kartica
        - Odaberite trajanje pretplate
        - Kliknite Kreni i otvoriti će vam se formular za plaćanje (CorvusPay)
        - Ispunite formular traženim podacima
        - Kliknite Plati
        - Ovisno o tipu kartice, ako je zatraženo, potvrdite plaćanje jednokratnom sigurnosnom zaporkom
        - Nakon što vam se prikaže potvrda kupnje, uživajte u Pickboxu

      Uzmete li pretplatu na 6 mjeseci, štedite 3,8KM. Odlučite li se za godišnju pretplatu, Pickbox vam poklanja mogućnost gledanja na trećem uređaju i uštedu od čak 17,6KM.


      Za više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako platiti PayPalom?

      PayPalom nije moguće aktivirati jednokratnu kupnju za mjesec dana, već samo obnavljajuću, no i obnavljajuću kupnju možete otkazati kad god to želite. Naravno, u trenutku kada odlučite da vam Pickbox više nije potreban, on će zasigurno biti tužan, no valjda će s vremenom preboljeti rastanak. Jednokratna kupnja Pickbox paketa moguća je za veće pakete, točnije za pakete od 6 i 12 mjeseci.

        - Odaberite polje Moj račun > Aktivacija na računalu
        - Odaberite PayPal
        - Odaberite trajanje pretplate
        - Kliknite Kreni
        - Prijavite se na Paypal
        - Platite klikom na Continue
        - Potvrdite transakciju
        - Čim dobijete potvrdu aktivacije na e-mail adresu, možete gledati Pickbox

      Uzmete li pretplatu na 6 mjeseci, štedite 3,8KM. Odlučite li se za godišnju pretplatu, Pickbox vam poklanja mogućnost gledanja na trećem uređaju i uštedu od čak 17,6KM.

      Za više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Jesu li moji podaci sigurni?

      Jesu. Sve transakcije su zaštićene šiframa koju koriste banke i kartične kuće. Vaši osobni podaci zaštićeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka.

    • Koje je trajanje Pickbox paketa?

      Pickbox možete aktivirati u intervalima od 1, 6 ili 12 mjeseci. Uzmete li pretplatu na 6 mjeseci, štedite 3,8KM. Odlučite li se za godišnju pretplatu, Pickbox vam poklanja mogućnost gledanja na trećem uređaju i uštedu od čak 17,6KM.


      Za više informacija pošaljite e-mail na info@pickbox.tv.

    • Kako otkazati obnavljajuću kupnju?

      Obnavljajuću kupnju aktiviranu kartičnom ili PayPalovom uplatom moguće je otkazati u Informacijama o računu na vašem računalu do kojih se dolazi klikom na Moj račun. Klikom na “Želite otkazati pretplatu? KLIKNI OVDJE” otkazujete obnavljajuću kupnju. Nakon otkazivanja obnavljajuće kupnje, odnosno OSNOVNOG paketa, ista pretplata trajat će do prvobitno predviđenog datuma obnove, odnosno predviđenog datuma za obnavljanje mjesečne kupnje.

    • Kako mogu produljiti pretplatu?

      Aktivacija ili produljenje Pickboxa mogući su jedino preko osobnog računala, Samsung ili LG Smart TV-a. Ako imate Pickbox na računalu, a drugi vam je uređaj tablet ili pametni telefon, jednostavno na stranici www.pickbox.tv odaberite kućicu Moj račun > Aktivacija i kupite/produljite uslugu. Ako su vam oba uređaja tableti ili pametni telefoni, odjavite jedan od uređaja u kućici Moj račun > Upravljanje uređajima te ponovno prijavite računalo. Na stranici www.pickbox.tv odaberite kućicu Moj račun > Aktivacija te produljite uslugu.

  • Tehnička pitanja

    • Trebam li instalirati neki program za gledanje Pickboxa?

      Nije potrebno instalirati nikakav dodatni program za gledanje Pickboxa. Sadržaj se pokreće preko multi DRM-a te je potrebno samo registrirati se i aktivirati svoj korisnički račun.

    • Koji internet preglednik preporučate?

      Pickbox vam preporuča gledanje serija i filmova u Google Chromeu s obzirom da je to internet preglednik koji je najbolje prilagođen Pickboxu.

    • Mogu li gledati Pickbox u Google Chromeu?

      Možete. Štoviše, Pickbox vam preporuča gledanje u Google Chromeu s obzirom da je to internet preglednik koji se najbolje slaže s Pickboxom.

    • Mogu li gledati Pickbox u Mozilli Firefox?

      Možete, uz uvjet da imate instaliran Microsoft Silverlight i Adobe Flash Player, no ni u tom slučaju Pickbox ne može jamčiti kvalitetan prikaz sadržaja jer veliki dio toga ovisi o kvaliteti i jačini računala, odnosno o grafičkoj kartici. Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Mogu li gledati Pickbox u Internet Exploreru?

      Možete, uz uvjet da imate Windows 8 ili novije. No, ako dopustite, Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Mogu li gledati Pickbox u Edgeu?

      Možete, uz uvjet da imate Windows 10. No, ako dopustite, Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Mogu li gledati Pickbox u Safariju?

      Možete. Safari preporučamo korisnicima Mac računala, ali će prije gledanja biti potrebno instalirati dva programa - Adobe Flash Player i Silverlight.

    • Mogu li gledati Pickbox u Operi?

      Možete. No, ako dopustite, Pickbox bi vam svakako preporučio da se s njim družite preko Google Chromea.

    • Koliku brzinu interneta trebam za gledanje Pickboxa?

      Da biste neometano gledali Pickbox, potrebna je veza minimalne brzine 2 Mbps po aktivnom uređaju. Pickbox automatski prilagođava kvalitetu videa ovisno o vašem uređaju i brzini internetske veze.

    • Koja je kvaliteta videa na Pickboxu?

      Pickbox ima više videoprofila koji se mijenjaju na temelju brzine internetske veze i uređaja na kojem gledate sadržaj. Određena količina sadržaja je u HD rezoluciji.

    • Pojavljuje mi se poruka „Pogrešan e-mail i lozinka.“ Što to znači?

      Pickbox vam pokušava reći da ste u polje e-mail adrese upisali e-mail s kojim niste registrirani ili ste u polje za lozinku upisali krivu lozinku. Ako se ni nakon nekoliko pokušaja ne uspijete prijaviti, Pickbox vam savjetuje da promijenite lozinku klikom na Resetiraj lozinku.

    • Kako mogu promijeniti lozinku?

      Lozinku možete promijeniti klikom na Resetiraj lozinku, nakon čega upisujete e-mail adresu s kojom ste registrirani te na istu dolazi e-mail s linkom na koji trebate kliknuti. Nakon što ste kliknuli na link, upisujete novu lozinku, potvrđujete i spremni ste za ponovno druženje s Pickboxom koji vas nestrpljivo iščekuje.

    • Kako mogu promijeniti lozinku ako sam već prijavljen na uređaju?

      Uđete u kategoriju na Moj račun > Informacije, kliknete na KLIKNI OVDJE pored „Zaboravio si lozinku?“ nakon čega upisujete e-mail adresu s kojom ste registrirani te na istu dolazi e-mail s linkom na koji trebate kliknuti. Nakon što ste kliknuli na link, upisujete novu lozinku, potvrđujete i spremni ste za ponovno druženje s Pickboxom koji vas nestrpljivo iščekuje.

    • Pojavljuje mi se poruka „Iskoristili ste maksimalan broj uređaja koje ste mogli prijaviti na jedan korisnički račun.“ Što to znači?

      Pickbox vam pokušava reći da ste već „popunili“ sva prazna mjesta za prijavu svojih uređaja. Maksimalan broj uređaja koje možete prijaviti na jedan korisnički račun je četiri. Imajte na umu da prijava na određeni uređaj znači login sa svojim korisničkim podacima s tog uređaja na Pickbox. U slučaju problema kontaktirajte nas na info@pickbox.tv .

    • Pojavljuje mi se poruka „Iskoristili ste maksimalan broj istovremenih pristupa usluzi“. Što to znači?

      Pickbox vam pokušava reći da ga istovremeno ne možete gledati na 4 ili više uređaja (ovisno o aktiviranom Pickbox paketu).

    • Pojavljuje mi se poruka „Morate prihvatiti uvjete korištenja.“ Što to znači?

      Pickbox vam pokušava reći kako niste kliknuli na mali kvadratić koji se nalazi odmah ispod polja za unos lozinke s kojim potvrđujete da se slažete s uvjetima gledanja Pickboxa.

  • Pickbox sadržaj

    • Zašto više nema moje serije ili filma?

      Pickbox poštuje zakone svoje države i zato za svaki sadržaj koji vam nudi zakupljuje licenciju koja mu daje pravo na prikazivanje na određeno vremensko razdoblje. Kad to razdoblje istekne, Pickbox sa suzom u oku isključuje sadržaj.

    • Kako mogu znati do kad će neka serija ili film biti na Pickboxu?

      Pickbox se pobrinuo da u bilo kojem trenutku znate koliko vam je vremena ostalo prije nego isključi određenu seriju ili film. Sve serije i filmove koji odlaze danas, u idućih sedam ili idućih 30 dana, možete pronaći u aplikaciji kategoriji Zadnja prilika. Također, čitajte naše newslettere i pratite našu Facebook stranicu – to su kanali preko kojih ćemo vas sigurno obavještavati o svim novostima.

    • Zašto nemate još više serija, filmova i crtića?

      Pickbox poštuje zakone svoje države i zato za svaki sadržaj koji vam nudi zakupljuje licenciju koja mu daje pravo na prikazivanje na određeno vremensko razdoblje. Nitko na svijetu ne posjeduje sve sadržaje produkcijskih kuća, ali trudimo se imati najbolji sadržaj u regiji.

    • Mogu li predložiti sadržaj koji bi htio gledati na Pickboxu?

      Apsolutno. Pickbox ima svoj mali blokić u koji zapisuje sve vaše želje koje mu pošaljete i nastoji ih sve ispuniti. Imate i vi svoje želje? Pošaljite ih Pickboxu na info@pickbox.tv!

    • Tko prevodi sadržaj na Pickboxu?

      Pickbox ima svoje profesionalne prevoditelje koji mu pomažu da svaki sadržaj bude preveden kako bi vi mogli maksimalno uživati u serijama i filmovima.

    • Kako promijeniti jezik prijevoda?

      Odaberite Moj račun, zatim Jezici pa Jezik titlova te odaberete željeni jezik. Pickbox priča bosanski, hrvatski, srpski, crnogorski, makedonski i slovenski jezik.

    • Kako promijeniti jezik sučelja?

      Odaberite Moj račun, zatim Jezici pa Jezik sučelja te odaberete željeni jezik. Pickbox priča bosanski, hrvatski, srpski, crnogorski, makedonski i slovenski jezik.    

  • Rješavanje Problema

    • Zašto ne mogu gledati serije i filmove?

      Za neometano i neograničeno gledanje Pickboxa potrebno je pretplatiti se. Ako ste već pretplaćeni, no i dalje iz nekog razloga ne možete gledati serije i filmove, svakako nam se javite na info@pickbox.tv.

    • Zašto se ne mogu prijaviti na svoj korisnički račun?

      Provjerite upisujete li dobru e-mail adresu i lozinku te lozinku po potrebi promijenite. Također, provjerite jeste li se već prijavili s maksimalnim brojem uređaja (dva za OSNOVNI i POPULARNI paket te tri za NAJBOLJI paket). Ako upisujete dobre podatke i niste prijavili maksimalan broj uređaja, svakako se javite na info@pickbox.tv kako bi vam Pickbox pomogao.

    • Pokušavam prijaviti drugi uređaj i sustav mi javlja da sam iskoristio maksimalan broj uređaja?

      Jeste li sigurni da ste prijavili samo jedan uređaj? Ako jeste, jeste li sigurni da se na istom uređaju niste prijavili preko dva ili više različita internet preglednika? Naime, Pickbox prijavu preko dva internet preglednika vidi kao prijavu preko dva uređaja. Ako ste sigurni da se niste prijavili preko dva uređaja ili dva internet preglednika, svakako se javite na info@pickbox.tv kako bi vam Pickbox pomogao.

    • Aktivirao sam NAJBOLJI paket i ne mogu prijaviti treći uređaj?

      Svakako se javi Pickboxu na info@pickbox.tv kako bi ti pomogao i što prije ti omogućio prijavu na trećem uređaju.

    • Instalirao sam nove Windowse i sada mi sustav javlja da nemam više pravo na prijavu uređaja?

      Reinstalacijom Windowsa, sustav ne prepoznaje vaše uređaje te vam zbog tog razloga javlja poruku kako ne možete prijaviti. Svakako se javite na info@pickbox.tv kako bi vam Pickbox pomogao.

    • Ne mogu se pretplatiti na Pickbox!

      Javite nam se na info@pickbox.tv s detaljima vezanima uz plaćanje - što se događa da se ne možete pretplatiti, način na koji se želite pretplatiti i vrijeme kada ste pokušali.

    • Platio sam Pickbox PayPalom, a još uvijek ne mogu gledati?

      Strpite se još samo malo, Pickbox će vam biti dostupan čim dobijete potvrdu od PayPala da je plaćanje uspješno izvršeno. Ako to ne bude slučaj, svakako se javite na info@pickbox.tv kako bi vam Pickbox pomogao.

    • Zašto mi ne dolazi povratni SMS s kodom?

      Pickbox aktivacija putem SMS koda više nije podržana. Pickbox je moguće aktivirati na vašem računalu: kartičnom uplatom ili uplatom preko PayPala.

      U slučaju poteškoća, svakako se javite na info@pickbox.tv kako bi vam Pickbox pomogao.

    • Aktivirao sam kod na Smart TV-u, ali mi Pickbox javlja da je neispravan!

      Ako ste nekoliko puta u kraćem vremenu potvrdili unos koda, bez obzira na poruku, pokušajte gledati neki film ili seriju. Vaš korisnički račun bi trebao biti aktivan, a ukoliko to nije slučaj, svakako se javite na info@pickbox.tv kako bi vam Pickbox pomogao.

    • Imam poteškoća s gledanjem serija i filmova na Pickboxu!

      Prije svega, provjerite brzinu svoje internet veze koja bi za druženje s Pickboxom i gledanje serija i i flmova morala biti minimalno 2 Mbps. Brzinu možete provjeriti na www.speedtest.net.

      Ako je internetska veza dovoljno brza i stabilna, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i operativnog sustava te po potrebi internet preglednika (za računala) i njegove verzije kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na računalu!

      Preporučamo da Pickbox gledate u Google Chromeu koji se najbolje slaže s Pickbox aplikacijom. Ako i kod gledanja Pickboxa u Chormeu imate poteškoća, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i operativnog sustava te internet preglednika i njegove verzije kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na iPhoneu/iPadu!

      Za gledanje Pickboxa na iPhoneu ili iPadu potrebno je imati najmanje 8.0 verziju iOS-a te najnoviju verziju Pickbox aplikacije i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox i dalje ne možete gledati, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom iOS-a kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na Andorid uređaju!

      Za gledanje Pickboxa na Android pametnom telefonu ili tabletu, potrebno je imati najmanje 4.1 verziju Androida te najnoviju verziju Pickbox aplikacije i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox i dalje ne možete gledati, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na Samsung Smart TV uređaju!

      Za gledanje Pickboxa na Samsung Smart TV-u, potrebno je imati Smart TV proizveden od 2012. do danas te najnoviju verziju Pickbox aplikacije, softwarea TV-a i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Također, Pickbox trenutno nije dostupan na Tizen operativnom sustavu pa isto tako provjerite da vaš Smart TV, pogotovo ako je noviji, možda nema baš taj operativni sustav. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox i dalje ne možete gledati, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Pickbox mi ne radi dobro na LG Smart TV uređaju!

      Za gledanje Pickboxa na LG Smart TV-u, potrebno je imati Smart TV proizveden od 2012. do danas te najnoviju verziju Pickbox aplikacije, softwarea TV-a i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox i dalje ne možete gledati, svakako se javite Pickboxu na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

  • Pickbox na m:tel-u

    • Preko kojih telekomunikacijskih operatera mogu gledati Pickbox?

      Pickbox je moguće gledati preko m:tel-a i Telemacha.

    • Kako mogu gledati Pickbox preko m:tel-a?

      Potraži najbliže m:tel prodajno mjesto, postani m:tel Open korisnik i aktiviraj Pickbox videoteku. Saznaj više pozivom besplatnog broja 0800 50 005.

    • Mogu li gledati Pickbox na još jednom uređaju uz m:tel?

      Zasad gledanje na dodatnom uređaju nije moguće, ali radimo na tome te vjerujemo kako ćemo u budućnosti omogućiti i tu opciju.

    • Razlikuje li se sadržaj na samostalnoj Pickbox usluzi i u Pickboxu na m:tel-u?

      Ne razlikuje, serije, filmovi i crtići su identični na samostalnoj Pickbox usluzi i u Pickboxu na m:tel-u.

    • Jesi li svi sadržaji prevedeni?

      Apsolutno svi sadržaji su prevedeni od strane profesionalnih i iskusnih prevoditelja.

    • Moram li imati m:tel kako bi gledao Pickbox?

      Ne morate. Pickbox postoji i kao samostalna usluga koju možete gledati na dva ili tri uređaja, ovisno o odabranom paketu. Više informacija možete pronaći na ovoj stranici.

  • Pickbox na Telemachu

    • Preko kojih telekomunikacijskih operatera mogu gledati Pickbox?

      Pickbox je moguće gledati preko Telemacha i m:tel-a.

    • Kako mogu gledati Pickbox preko Telemacha?

      Pickbox je besplatan za sve postojeće i nove korisnike Trio Grande Extra i Premium paketa i Duo Grande Family i Extra paketa.

      Jednostavno gledajte Pickbox na TV-u u nekoliko koraka: Izaberi VOD dugme na daljinskom upravljaču > Izaberi Pickbox > Izaberi sadržaj > Izaberi opciju ˝Gledaj˝ > Potvrdi.

      O mogućnostima aktivacije i gledanja na uređajima, kontaktirate korisničku službu Telemacha na 1360 ili putem mail adrese na info@telemach.co.ba

    • Mogu li gledati Pickbox na još jednom uređaju uz Telemach?

      Zasad gledanje na dodatnom uređaju nije moguće, ali radimo na tome te vjerujemo kako ćemo u budućnosti omogućiti i tu opciju.

    • Razlikuje li se sadržaj na samostalnoj Pickbox usluzi i u Pickboxu na Telemachu?

      Ne razlikuje, serije, filmovi i crtići su identični na samostalnoj Pickbox usluzi i u Pickboxu na Telemachu.

    • Jesi li svi sadržaji prevedeni?

      Apsolutno svi sadržaji su prevedeni od strane profesionalnih i iskusnih prevoditelja.

    • Moram li imati Telemach kako bi gledao Pickbox?

      Ne morate. Pickbox postoji i kao samostalna usluga koju možete gledati na dva ili tri uređaja, ovisno o odabranom paketu. Više informacija možete pronaći na ovoj stranici.