FAQ

  • Najčešća pitanja

    • Kako aktivirati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW kao samostalnu uslugu možete aktivirati prijavom na www.pickbox.tv putem računala ili mobilnih uređaja. Također, aktivacija Pickbox NOW usluge moguća je putem Hrvatskog Telekoma i putem telekoma u Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori.

    • Kako promijeniti lozinku?

      Lozinku možete promijeniti na www.pickbox.tv preko računala ili mobilnih uređaja. Kliknite na Prijava pa Zaboravili ste lozinku? i promijenite ju na linku koji će vam stići e-mailom.

    • Na kojim uređajima mogu gledati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW možete gledati na računalu Android i iOS mobilnim uređajima te na Android Smart televizorima. Ako imate neki drugi model televizora, Pickbox NOW možete gledati putem Chromecast uređaja.

    • Koja je brzina internetske veze potrebna za gledanje Pickbox NOW?

      Da biste neometano gledali Pickbox NOW, potrebna je veza minimalne brzine 2 Mbps po aktivnom uređaju.

    • Platio sam uslugu, ali ne mogu gledati Pickbox NOW? Kako riješiti problem?

      Prijavite problem na info@pickbox.tv s opisanom poteškoćom, a mi ćemo je pokušati riješiti u što kraćem roku.

    • Mogu li svoj korisnički račun dijeliti s drugima?

      Pickbox NOW podržava više prijava na isti korisnički račun, tako da jedan račun (i njegove troškove) možete dijeliti s kime želite. Uslugu ćete istovremeno moći gledati na dva ili tri uređaja (ovisno o paketu kojeg ste aktivirali).

    • Imam poklon bon, kako ga aktivirati?

      Čestitamo na osvojenom poklon bonu! Poklon bon dobiva se u sklopu neke od promotivnih kampanja koje provodi Pickbox NOW te njegova vrijednost ovisi o dogovorenoj akciji. Poklon bon upisuje se prilikom aktivacije na www.pickbox.tv u polje pod nazivom "Imam poklon". Ukoliko ste već registrirani i prijavljeni u vaš korisnički profil, poklon bon unosite pod Profil Aktivacija > kliknite na Imam poklon te unesite kod koji ste dobili.

    • Imam popust, kako ga iskoristiti?

      Kod za popust upisujete prilikom aktivacije na www.pickbox.tv, nakon odabira paketa u polje pod nazivom "Imam kod za popust". Ukoliko ste već registrirani i prijavljeni u vaš korisnički profil, kod za popust unosite pod Profil > Aktivacija > Odaberite paket i kliknite na Aktiviraj paket > kliknite na Imam kod za popust te ga unesite.

  • O Pickbox NOW

    • Što je Pickbox?

      Pickbox je streaming videoteka na zahtjev koju možete gledati neograničeno bilo gdje i bilo kada. U ponudi se nalazi nekoliko tisuća sati premijera, hit-serija i filmskih klasika.

    • Zašto je Pickbox NOW jedinstven na tržištu?

      Sve serije i filmovi na Pickbox NOW mogu se gledati s profesionalno prevedenim titlovima na hrvatskom, srpskom slovenskom ili makedonskom. Usluga nema ugovornu obvezu i možete ju otkazati kad poželite, a svoj korisnički račun možete dijeliti s više osoba i gledati na više uređaja istovremeno!

    • U kojim državama je moguće gledati Pickbox NOW?

      Uslugu možete koristiti na području Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore.

    • Kako se prijaviti na Pickbox NOW newsletter listu?

      Prilikom registracije na Pickbox NOW potrebno je odobriti slanje promotivnih obavijesti na vašu e-mail adresu.

    • Kako se odjaviti s Pickbox NOW newsletter liste?

      Odjavu s Pickbox NOW newsletter liste možete napraviti na dnu bilo kojeg newslettera kojeg dobijete, klikom na link Odjavi ili se javite na info@pickbox.tv kako bismo mi to učinili za vas.

  • Registracija i Aktivacija

    • Kako se registrirati?

      Registraciju napravite preko računala ili mobilnih uređaja na www.pickbox.tv. Kreirajte svoj Pickbox NOW račun svojim e-mailom i lozinkom.

    • Postoji li besplatan period korištenja Pickbox NOW?

      Pickbox NOW može kroz različite vlastite promotivne kampanje ili u suradnji s nekim partnerom omogućiti besplatno gledanje na određeni period. O ovakvim akcijama bit ćete obaviješteni putem Pickbox NOW službenih društvenih mreža, web stranica, newslettera ili preko komunikacijskih kanala partnera.

    • Kako aktivirati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW kao samostalnu uslugu možete aktivirati prijavom na www.pickbox.tv  putem računala ili mobilnih uređaja. Također, aktivacija Pickbox NOW moguća je putem Hrvatskog Telekoma i putem telekoma u Srbiji, Sloveniji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori

    • Koji su Pickbox NOW paketi i cijene?

      Pickbox NOW je vrlo fleksibilan i nudi vam tri paketa:

      • KOLEGIJALNI (8,8 KM/mj.)
      Pretplata će se samostalno obnavljati svaki mjesec. Možete ju deaktivirati kad god poželite.
      • PRIJATELJSKI (45 KM/6 mj)
      Pogodnost: Štedite 7,8 KM Pretplata će se samostalno obnavljati svakih 6 mjeseci. Možete ju deaktivirat kad god poželite.
      • OBITELJSKI (78 KM/12 mj)
      Pogodnost: Štedite 27,6 KM i u mogućnosti ste gledati na 3 uređaja istovremeno Pretplata se neće samostalno obnavljati već ju je nakon isteka potrebno samostalno obnoviti.

    • Koji su načini plaćanja?

      Pickbox NOW možeš aktivirati kartičnom uplatom ili uplatom preko PayPala.

    • Moram li potpisati ugovornu obvezu?

      Nipošto. Pickbox NOW nema nikakvu ugovornu obvezu te uslugu možete prekinuti kada god poželite.

    • Mogu li ostvariti popust prilikom aktivacije?

      Pickbox NOW kroz razne promocije daruje popust na svoje pakete. Ukoliko ste dobili Pickbox NOW popust, pri aktivaciji u polje predviđeno za upis popusta, upišite svoj kod za popust. Popust će se automatski obračunati, a vi možete nastaviti s kupnjom.

    • Moja uplata nije bila uspješna. Što mogu napraviti?

      Svakako provjerite imate li dovoljno sredstava na kartici ili PayPal računu. Ukoliko vam je potrebna pomoć oko aktivacije slobodno nam se javite na info@pickbox.tv

    • Mogu li svoj korisnički račun dijeliti s drugima?

      Pickbox NOW podržava više prijava na isti korisnički račun, tako da jedan račun (i njegove troškove) možete dijeliti s kime želite. Uslugu ćete istovremeno moći gledati na dva ili tri uređaja (ovisno o paketu kojeg ste aktivirali).

    • Imam poklon bon, kako ga aktivirati?

      Čestitamo na osvojenom poklon bonu! Poklon bon dobiva se u sklopu neke od promotivnih kampanja koje provodi Pickbox NOW te njegova vrijednost ovisi o dogovorenoj akciji. Poklon bon upisuje se prilikom aktivacije na www.pickbox.tv u polje pod nazivom "Imam poklon". Ukoliko ste već registrirani i prijavljeni u vaš korisnički profil, poklon bon unosite pod Profil Aktivacija > kliknite na Imam poklon te unesite kod koji ste dobili.

    • Imam popust, kako ga iskoristiti?

      Kod za popust upisujete prilikom aktivacije na www.pickbox.tv, nakon odabira paketa u polje pod nazivom "Imam kod za popust". Ukoliko ste već registrirani i prijavljeni u vaš korisnički profil, kod za popust unosite pod Profil > Aktivacija > Odaberite paket i kliknite na Aktiviraj paket > kliknite na Imam kod za popust te ga unesite.

  • Serije i filmovi

    • Kako mogu vidjeti koje serije i filmove nudi Pickbox NOW?

      Besplatnom registracijom na www.pickbox.tv dobivate pristup dostupnom Pickbox NOW sadržaju. Izdvojene serije i filmove možete pogledati na www.pickbox.ba

    • Koliko često stižu nove serije i filmovi u ponudu?

      Novi naslovi na Pickbox NOW stižu svaki mjesec. Sve serije i filmove Pickbox NOW kupuje na određeno vremensko razdoblje, tako da će svaki mjesec stizati novi, ali i odlaziti neki drugi sadržaj.

    • Mogu li promijeniti jezik titlova?

      Jezik titlova, ali i aplikacije možete promijeniti u postavkama, u gornjem desnom kutu aplikacije ili za vrijeme gledanja sadržaja kliknite na ikonu u donjem desnom kutu videa i odaberite jezik titlova. Birajte između hrvatskog, srpskog, slovenskog i makedonskog.

    • Koja je kvaliteta videa na Pickbox NOW?

      Pickbox NOW nudi HD kvalitetu videa, ali će kvalitetu prilagoditi brzini vaše internetske veze i uređaja na kojemu gledate.

    • Moja serija ili film više nije u Pickbox NOW ponudi. Zašto se to dogodilo?

      Sve serije i filmove Pickbox NOW kupuje na određeno vremensko razdoblje, tako da će svaki mjesec stizati novi, ali i odlaziti neki drugi sadržaj. Unutar tog vremenskog razdoblja, Pickbox NOW ima pravo prikazivati određeni sadržaj, no kada to razdoblje istekne, sadržaj moramo maknuti iz ponude. Ne brinite, određeni sadržaj često znamo ponovno staviti u ponudu.

    • Mogu li predložiti sadržaj koji bi htio gledati na Pickbox NOW?

      Apsolutno. Svaki prijedlog je dobrodošao, a mi ćemo se svakako potruditi omogućiti vam isti ili sličan sadržaj u daljnjem proširenju ponude.

  • Pickbox NOW na desktop aplikaciji

    • Koji su podržani operativni sustavi?

      Gledanje Pickbox NOW moguće je na stolnim i prijenosnim računalima, na kojima je instaliran operativni sustav: Microsoft Windows 7 ili noviji, Apple MacOS (prethodno poznat kao OSX) Snow Leopard ili noviji te Linux.

    • Koji su podržani internet preglednici?

      Pickbox NOW možete gledati na PC-u i MAC-u. Preporučujemo gledanje putem Google Chromea. Ostali podržani preglednici su: Mozilla Firefox, Microsoft Edge (samo Microsoft Windows), Apple Safari (samo Apple MacOS) i Internet Explorer. Postoji mogućnost da usluga radi i na ostalim preglednicima, ali oni nisu službeno podržani.

    • Kako gledati Pickbox NOW preko desktop aplikacije na televizoru?

      Potrebno je prijaviti se putem internetskog preglednika na www.pickbox.tv te unesete svoje korisničke podatke. Računalo spojite HDMI kabelom na TV kako bi se prenijela slika ili koristite Google Chromecast. Direktno gledanje na TV-u putem internetskog preglednika nije moguće.

    • Zašto ne mogu gledati Pickbox NOW na www.pickbox.tv preko mobilnog uređaja?

      Za gledanje preko mobilnih uređaja potrebno je skinuti Pickbox NOW aplikaciju. Mobilna web stranica www.pickbox.tv potrebna vam je samo za aktivaciju Pickbox NOW usluge.

    • Trebam li instalirati neki program za gledanje Pickbox NOW?

      Preporučujemo da Pickbox NOW gledate u Google Chrome pregledniku. Ako i kod gledanja Pickbox NOW u Chromeu imate poteškoća, svakako svoj problem prijavite na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i operativnog sustava te internet preglednika i njegove verzije kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Imam tehnički problem na računalu. Kako ga riješiti?

      Preporučujemo da Pickbox NOW gledate u Google Chrome pregledniku. Ako i kod gledanja Pickbox NOW u Chromeu imate poteškoća, svakako svoj problem prijavite na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i operativnog sustava te internet preglednika i njegove verzije kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

  • Pickbox NOW na mobilnim aplikacijama

    • Na kojim je mobilnim uređajima dostupan Pickbox NOW?

      Pickbox NOW je dostupan na iOS i Android tabletima i pametnim telefonima.

    • Mogu li koristiti Chromecast za gledanje Pickbox NOW?

      Pickbox NOW možete preko Chromecasta povezati sa svojim televizorom te na taj način gledati sve sadržaje.

    • Koristim 3G/4G konekciju za gledanje sadržaja. Trošim li podatkovni promet?

      Pickbox NOW mobilna aplikacija može se koristiti na Wi-Fi i mobilnoj (3G/4G) konekciji. Svakako uzmite u obzir da će se korištenje Pickbox NOW aplikacije na mobilnoj mreži naplatiti prema cijenama koje imate dogovorene kod vašeg mobilnog operatera.

    • Mogu li preuzeti serije i filmove iz Pickbox NOW ponude?

      Pickbox NOW nema mogućnost preuzimanja sadržaja. Sav sadržaj dostupan je za neograničeno online gledanje putem željenog uređaja, a potrebno je imati aktivan korisnički račun.

    • Imam tehnički problem na iPadu/iPhoneu. Kako ga riješiti?

      Za gledanje Pickbox NOW na iPhoneu ili iPadu potrebno je imati najmanje 10.0 verziju iOS-a te najnoviju verziju Pickbox NOW aplikacije i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox NOW i dalje ne možete gledati, svakako svoj problem prijavite na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom iOS-a kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

    • Imam tehnički problem na Android uređaju. Kako ga riješiti?

      Za gledanje Pickbox NOW na Android pametnom telefonu ili tabletu, potrebno je imati najmanje 5.1.1 verziju Androida te najnoviju verziju Pickbox NOW aplikacije i stabilnu internetsku vezu od minimalno 2 Mbps. Ako zadovoljavate sve uvjete, a Pickbox NOW i dalje ne možete gledati, svakako svoj problem prijavite info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, uređajem na kojem se ona javlja, verzijom aplikacije i verzijom Androida kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

  • Pickbox NOW na Smart televizorima

    • Na kojim Android televizorima mogu gledati Pickbox NOW?

      Ukoliko vaš televizor koristi Android kao svoj operativni sustav, Pickbox NOW tv aplikaciju pronaći ćete u Google Play Storeu. Najpoznatije marke televizora koje koriste Android TV operativni sustav su Sony, Phillips i Panasonic.

    • Na kojim LG Smart televizorima mogu gledati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW trenutno nije dostupan na LG Smart televizorima. Kontinuirano radimo na razvoju novih funkcionalnosti usluge i nadamo se kako ćemo uskoro uvrstiti dostupnost i na toj platformi.

    • Na kojim Samsung Smart televizorima mogu gledati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW trenutno nije dostupan na Samsung Smart televizorima. Kontinuirano radimo na razvoju novih funkcionalnosti usluge i nadamo se kako ćemo uskoro uvrstiti dostupnost i na toj platformi.

    • Kako mogu preuzeti aplikaciju na Smart televizoru?

      Pickbox NOW aplikaciju moguće je pronaći i skinuti u trgovini aplikacija na vašem Smart televizoru.

    • Kako se mogu registrirati i aktivirati uslugu putem Smart televizora?

      Registraciju i aktivaciju potrebno je napraviti na www.pickbox.tv preko računala ili mobilnih uređaja. Nakon aktivacije potrebno je prijaviti se u Pickbox NOW aplikaciju na svom Smart televizoru.

    • Imam tehnički problem na Smart televizoru. Kako ga riješiti?

      Svakako provjerite brzinu internetske veze. Svoj problem prijavite na info@pickbox.tv s detaljnim opisom poteškoće, vrstom Smart televizora na kojem se ona javlja, verzijom Pickbox NOW aplikacije koju koristite i verzijom operativnog sustava kako bismo lakše otkrili zbog čega dolazi do poteškoća kod gledanja.

  • Pickbox NOW na telekom operaterima

    • U kojim je državama Pickbox NOW dostupan putem telekoma?

      U Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji i Makedoniji.

    • Na kojim je telekomima Pickbox NOW dostupan u Bosni i Hercegovini?

      • m:tel | Pickbox NOW videoteka dostupna je kao dodatna videoteka putem m:tel paketa integrisanih usluga sa televizijom.
      • Telemach | Pickbox NOW je uključen u sve DUO i TRIO Grande Extra i Premium pakete. Gledajte Pickbox NOW u Video klubu na D3 i na EON-u putem dodatnih uređaja.
      • Total TV | Pickbox NOW je dostupan kao dodatan televizijski paket. Gledajte Pickbox NOW na svim mobilnim uređajima preko EON-a.
      Za sve dodatne informacije ili aktivaciju kontaktirajte svog telekom operatera.