FAQ

  • Najčešća pitanja

    • Što je Pickbox NOW?

      Pickbox NOW je streaming servis sa serijama i filmovima na zahtjev. Na našoj usluzi nećete pronaći kanale i njihove TV rasporede (npr. Pickbox TV kanal), već sve iz naše ponude. Sve gledate bez reklama, bilo kada na vašim uređajima ili odabranim telekom operaterima.

    • Kako aktivirati Pickbox NOW?

      Pickbox NOW streaming servis možete aktivirati nakon registracije na www.pickboxnow.com. Plaćanje je moguće karticom ili PayPalom, a mjesečna pretplata je 8.8 KM. Pretplata se automatski obnavlja sve dok ju ne otkažete. Također, aktivacija usluge Pickbox NOW moguća je putem odabranih telekom operatera.

    • Na kojim je telekomima Pickbox NOW dostupan u Bosni i Hercegovini?

      • m:tel - Pretplatite se na Pickbox NOW videoteku kroz mtel IPTV SHOP. Saznajte više
      • *supernova - Pickbox NOW videoteku je moguće dokupiti. Saznaj više
      • Telemach - Pickbox NOW pronađite u Video Klubu unutar EON TV paketa. Saznajte više
      • Total TV - Pickbox NOW pronađite u EON Video Klubu. Saznajte više

    • Koja je cijena usluge Pickbox NOW?

      Cijena za gledanje preko vaših uređaja je 8.8 KM mjesečno, gledate sve naše serije i filmove iz ponude. Sve ostale pakete pogledajte ovdje. Cijena preko telekom operatera je također 8.8 KM, ali postoji mogućnost da je Pickbox NOW već uključen u pakete vašeg telekom operatera.

    • Na kojim uređajima mogu gledati Pickbox NOW?

      Nakon što ste uslugu aktivirali na www.pickboxnow.com, sve serije i filmove gledajte na:

      • www.pickboxnow.com (računalo i mobitel)
      • Android i iOS mobilnim uređajima
      • Android TV
      • Samsung Tizen (proizvedeni 2018-2020)
      • LG webOS (web0S 4.0 i više)
      • Google Chromecast

      Ako ste uslugu aktivirali preko telekom operatera:

      • njihov set top box (npr. m:tel Videoteka)
      • njihove aplikacije (npr. EON)

    • Kako dijeliti korisnički račun s drugima?

      Pickbox NOW streaming servis podržava više prijava na isti korisnički račun, tako da jedan račun (i njegove troškove) možete dijeliti s kime želite. Serije i filmove možete istovremeno gledati na dva, tri ili četiri uređaja (ovisno o paketu koji ste aktivirali).

    • Mogu li se serije i filmovi gledati bez internetske veze?

      Pickbox NOW aplikacija za mobilne uređaje podržava offline gledanje, a smanjuje potrošnju GB-a na vašem mobilnom uređaju. Pored svake epizode nalazi se mogućnost "preuzimanja" sadržaja. Nakon što se sadržaj preuzme, potražite ih unutar Menija > Moja preuzimanja unutar vaše mobilne aplikacije. Ova mogućnost je dostupna samo na Pickbox NOW mobilnim aplikacijama.

    • Kako namjestiti titlove?

      Ne morate namještati titlove. Sve serije i filmovi na Pickbox NOW dolaze s profesionalno prevedenim titlovima koji će se automatski pojaviti.

    • Kako aktivirati bon?

      Aktivacijski kod se upisuje prije odabira paketa na www.pickboxnow.com u polje "BON". Poklon bon omogućuje gledanje na www.pickboxnow.com i našim aplikacijama, ali ne i na uređajima telekom operatera.

    • Kako iskoristiti popust?

      Kod za popust upisuje se nakon odabira paketa na www.pickboxnow.com, u polje "Imam kod za popust".

  • Rješavanje problema

    • Imam tehničkih problema s gledanjem sadržaja. Kako ga riješiti?

      Provjerite verziju internetskog preglednika ako gledate na računalu, odnosno verziju softvera i aplikacije ako gledate preko naše mobilne ili Smart TV aplikacije. Savjet je da uvijek sve imate ažurirano.

    • Imam sve ažurirano, ali ne mogu gledati sadržaj. Što da radim?

      Reinstalacija Pickbox NOW aplikacije vam može pomoći u slučaju mobilnih i Smart TV uređaja. Što se tiče internetskih preglednika, pokušajte se odjaviti pa prijaviti na www.pickboxnow.com ili obrisati cache internetskog preglednika.

    • Kako promijeniti lozinku?

      Lozinku možete promijeniti na www.pickboxnow.com preko računala ili mobilnih uređaja. Kliknite na Prijava pa Zaboravili ste lozinku? i promijenite ju na linku koji će vam stići e-mailom.
      Ako ste Pickbox NOW aktivirali preko telekom operatera, svakako se javite njihovoj korisničkoj podršci.

    • Ne mogu pronaći Pickbox NOW na Smart TV-u. Što da radim?

      Za gledanje na Android TV-u, pronađite našu aplikaciju u Google Play Storeu

      Za gledanje na Samsung Tizen Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu Samsunga.

      Za gledanje na LG webOS Smart TV-u, pronađite našu aplikaciju u služenom storeu LG-a.

      *Napomena, Pickbox NOW nije moguće gledati preko internetskog preglednika na Smart TV uređaju.

    • Kako povezati Pickbox NOW putem Google Chromecasta?

      Za postavljanje Google Chromecasta, pratite službene postavke Googlea. Nakon uspješnog postavljanja, na našoj iOS ili Android mobilnoj aplikaciji pronaći ćete ikonicu u gornjem desnom kutu koju trebate kliknuti kako biste sadržaj "prebacili" na Smart TV.

    • U kojim državama mogu gledati Pickbox NOW?

      Aktivacijom Pickbox NOW streaming usluge na www.pickboxnow.com u Bosni i Hercegovini, možete gledati u zemljama koje su članice Europske unije, Srbiji, Crnoj Gori i Sj. Makedoniji.

    • Kako mogu vidjeti koje serije i filmove nudi Pickbox NOW?

      Sve serije i filmove iz ponude videoteke možete pronaći na www.pickboxnow.com. Za gledanje je potrebna aktivacija.

    • Što da radim ako nemam više GB-a na mobitelu ili kućnom internetu?

      Provjerite uvjete dogovorene s vašim operaterom. U međuvremenu, gledajte putem Wi-Fi veze koja nema ograničenja za potrošnju.

    • Kome se obratiti za više pitanja?

      Slobodno nam pišite na info@pickboxnow.com ili Facebook i Instagram.